VĂ€lkomna till mig 💐

Hej och vĂ€lkommen! 


Va roligt att du har hittat in pÄ min blogg!

HĂ€r kommer det att bjudas pĂ„ inspiration i mĂ€ngder. Allt frĂ„n mode och design till förslag pĂ„ recept, trendspaningar, resmĂ„l och trĂ€ningpepp!


Om ni följt mig sen tidigare sĂ„ kommer upplĂ€gget vara lite annorlunda denna gĂ„ngen. Mindre fokus pĂ„ killar och mer inspiration för alla. Jag har som mĂ„l att ha ett schema som rullar pĂ„ fyra inlĂ€gg i veckan, förhoppningsvis kanske mer!


Ser sĂ„ otroligt mycket fram emot att fĂ„ dela min vardag, tankar och idĂ©er med er. Men mest av allt att fĂ„ kommunicera med er och fĂ„ förslag, tips och allt annat spĂ€nnande ni gör :) 


För att kickstarta bloggen och fira att jag Ă€r tillbaka igen sĂ„ har jag Ă€ven en överaskning! Jag har nĂ€mligen fĂ„tt turen att fĂ„ sammarbeta med Ideal Of Sweden, sĂ„ med koden Ljungdahl som Ă€r giltilig fram till 16 mars sĂ„ har ni 20% rabatt pĂ„ ett helt köp :D Nedan har ni tvĂ„ bilder pĂ„ villet mobilskal tex jag anvĂ€nder men de har oxĂ„ armbamd och mycket annat!


Hoppas ni har underbar helg och glöm inte att kika in imorgon, dÄ kommer det att handla om inredning!


Kraaam


(null) 



(null)


(null)



(null)



(null)


(null)


(null)









Till top